Röda skor

Skrivpuff: Röda skor

Ha ha … jag blev så full i skratt när jag såg dagens tema …

Ha, ha, ha …

Jag köpte ju skorna!

De där röda högklackade – skyhöga – i fönstret.

I ormskinn – imiterat – och så b i l l i g a!

Inte kunde jag motstå!

– Om jag kan gå i dem?

– Nej, naturligtvis inte!

De står i en hörna i lyan här i Budapest med lappen:

“Vill så gärna komma ut och slå klackarna i taket! – Ta på mig!”

My red highheels

Ps. Hoppas så att gästande besökare känner uppmaningen.

 

Author: *blogfia*

Sometimes I like what I see – then I shoot! – Sometimes I don't like what I see – then I shoot too!

5 thoughts on “Röda skor”

Thanks for visiting!

