SEGÍTSÉG!!!!!

Skrivpuff: Hjälpa

Alla säger att den tekniska utvecklingen går så snabbt. Det tycker inte jag alls!

Nu har jag väntat i många år på att få den där lilla prylen som kan kopplas till hjärnan över natten. Den skulle verkligen hjälpa mig. Särskilt när det gäller svåra språk som ungerska.

Alltså när jag var liten kunde man säga om något helt omöjligt att det är “lika otänkbart som att åka till månen”. Vips åker man till månen och då handlar det om stora maskiner.

Jag vill ju bara ha den där lilla prylen, som gör att jag vaknar på morgonen och är fullfjädrat ungersktalande.

SEGÍTSÉG!!!!!

Author: *blogfia*

Sometimes I like what I see – then I shoot! – Sometimes I don't like what I see – then I shoot too!

6 thoughts on “SEGÍTSÉG!!!!!”

  1. För min del är det enda jag begär ett litet chip i hjärnan som man kan tömma till exempel när man har kört länge och så bara skriva ut romanen. Om man kan göra ficklampsappar borde man väl kunna åstadkomma detta?

Thanks for visiting!

