Carl Henning Albert

Skrivpuff: Svamp

Just nu är jag en svamp! Jag suger åt mig av det fantastiskt intressanta samtalet som sker i “Hedningarnas förgård” i SVT forum. Njuter!

Åh vad jag älskar sådana program fyllda av diskussioner om de stora frågorna.Vad är medvetande? Vad är liv? Hur skapades universum?

Åh vad jag saknar min farbror som öppnade denna värld för mig.

Min allra käraste farbror – Carl Henning Albert.

Inspirationstexter.

***

Men så blir det kärnvapenkrig och jorden förstörs så att till och med fiskarna dör ut.

Men så blir det kärnvapenkrig och jorden förstörs så att till och med fiskarna dör ut.

Author: *blogfia*

Sometimes I like what I see – then I shoot! – Sometimes I don't like what I see – then I shoot too!

4 thoughts on “Carl Henning Albert”

Thanks for visiting!

