Gammelrosa energi

Skrivpuff: Energi

Tankarna springer nu genast till glödlampor och elektricitet. Vissa tankar alltså!

Ibland känns det som jag tänker i parallella tankar och de andra – mer spännande – tankarna tänker på den sköna känslan som sången och musiken ger mig medan jag lyssnar till Bizets Carmen på AXESS nu när programmen är slut.

Tydligen förmedlar jag den lugna avkopplande energin vidare till Milton som ligger på golvet vid mina fötter.

Är det energiomvandling i en energimiljö?

Vilken färg har denna energi? Rosa? Ja, gammelrosa är det bestämt. Det känner jag ju tydligt nu.

Author: *blogfia*

Sometimes I like what I see – then I shoot! – Sometimes I don't like what I see – then I shoot too!

6 thoughts on “Gammelrosa energi”

Thanks for visiting!

