Fuckin´ story

Skrivpuff: Svära

Förr hörde man aldrig svordomar i TV. Nu har det tydligen blivit populärt att “våga” svära i TV. Att våga eller rättare sagt vilja vara ovårdad för det är ju precis vad man är när man svär.

Jag vill svära mig fri från all inblandning i denna företeelse! Det kraftigaste i den vägen jag kan yttra är “jädrans” eller “fanken” men …

…. what the f …

Author: *blogfia*

Sometimes I like what I see – then I shoot! – Sometimes I don't like what I see – then I shoot too!

7 thoughts on “Fuckin´ story”

    1. Jag svär högt och ljudligt, och ofta
      Blir lite arg på den där stämpeln att det är fel. Det är ju för fasen bara ett ord bland andra.
      Prästerna hittade ytterligare en anledning att trycka ned människorna genom att förbjuda de där orden.

      I alla fall tror jag det var så
      Och så är jag ateist, och tror inte på en allrådande gubbe

  1. Det är verkligen lite speciellt med svordomar. Själv svär jag bara när jag mekar bil eller bygger saker – traditionellt manliga sysslor, av någon anledning. Svär aldrig när jag stickar eller diskar. Visst rä det konstigt?

  2. Om man inte fyller meningarna med svordomar tycker jag det kan vara helt OK. Men det finns en gräns för mig, där jag tycker att det blir svårtuggat och bara känns frånstötande.

Thanks for visiting!

